شیداترین(دیوان اشعار) Farzaneh Sheida

دیوان اشعار فرزانه شیدا(fsheida)

شیداترین(دیوان اشعار) Farzaneh Sheida

دیوان اشعار فرزانه شیدا(fsheida)

دیوان اشعار (از الف تا پ )

 

" اشعار جدید در دست نوشتن می باشد  " 

    " دیوان اشعار : فــرزانه  شـــیدا " 

 

تهیه و تنظیم

شیوااااااماهیچ

 

( آه )  شدی به سینه ام چو آمـــدی   بیاد  من
آتــش  داغ  من  شـدی  به گـرمی  زیــاد مـن
شور و شرار دل شدی شعله ی آتشی به تن
سوزش  داغ  حسرتی  به  سینه ی  فراغ من
لحظه به لحظه  زندگی  تلخ  به جام و کام من
روح وجود من شدی ای همه من" تـمام من "!!
 
 
دوشنبه 13 خرداد 1387 
 
 فــرزانه شـــیدا
 

 Farzaneh Sheida

  الف ـ آ

 

●  آب رونده       ● آخر چرا ... !؟        ●  آخرین برگ دفتر      ●  آخرین راه      

 

●   آرزو     ● آرزو 1           

 

آزادی    ●  آزرده دل    ●  آسمان      ●  آسمون      ●  آسمون ریسون        

 

●  آنچه پنهان است   آواره        ● آه     ●  آه از آن روز        ●  آیینه ی پرواز        

 

آیینه          ●  آرزو ...      ●   آرزو3   

 

●  آه ای عشق چرا تنهایی       ●  آسمان مال من است       ●  آسمان از منم بگو    

 

●  آه از آنروز             ●  آنگاه که به دنیا آمدم                 

 

 

 الف ـ ا  

●   ابر     ●  ابری       ●   اجاره نشین      ●   اجل     ●  احساس      

 

●  از حلقه ی ازدواج بگریز  ●   اسارت      ●  اشک     ●  اشک 1          

 

●  اطلس دنیا       ●  اطلس دنیا 2       

 

●  افسانه

 

●  افسوس          ●  اگر پرنده ای را دوست داری رهایش کن ... گفتم چراااا         

 

●  اگر میشد     ● امید       ●  امیددل        ● انتظار        ● اوج     ●  او اینگونه نبود       

  

●  ای آشنای غریب  ●  اینچنین بود        ● اینچنین پایبندم        ●  اما فقط خیال    

 

●  اسیر       ●  او      ●  ایمان    

 

● اومدم          ●  ای خدا         ● ای بی وفا        ●  افسرده        ●  اوج عشق      

 

● ابر سیاه      ● ای کاش بال کبوتری بودم     ● ای عشق        ● افسوس 1       

 

 

  ● امروز شعری نمی نویسم       ●  امشب بیا      ●  اوج عشق 1      ● انتظار 1       

 

●  الهه ی شعر        

    

  ب

 

● با تو بودن       ●  با تو دنیا مال من بود         ●  با تو و بی تو      

 

●  با که گویم ؟         ●  باران

 

●  باغ زندگی     ●  باران      ●  باز بیا        ●  باز کن پنجره را       ●   باز گرد          

 

● بازی زمونه        ●  باشه عزیز من برو          ●   باغ بهار       ●   باغ خاطرات         

 

●   باغ زندگی        ●  باغبان 2●   باغبون     ●  بال پرواز     ●  باورم  کن        

 

●  بد کردی        ●  برای عشق           ●  برگ افتاد ●  بگذار       ●  بگریز      

 

●  به پای دل نشستیم      ●  بوسه ی گل      ●  بوسه       ●  بوسه ۱

 

● به خود سوزن بزن         ●  بهار       ●  بی تو           ● بی تو 1          

 

 ●  بی خبر         ●  بیا     ● بیا تا  ●  بیا !!!       ●   بیدار      ●  بیهوده        

 

●  بگو چگونه !؟      ●  بنویس      ●  باد بادک  ●  ببار ای آسمان    ● بیدارم      

 

●  بستر غم     ●  بر ما ببخش خدایا     ● بر دل و قامت عشق         

●  بانوی شب     ●  به شیدایی کسی فرزانه ات نیست       ● برایت قصه می گفتم      

 

●  بعد تو     ● به پای عاشقی ها می نویسم    

 

●  به تو نامه می نویسم از همه حرف نگفته       

 

● بی تو 2   ● بشنو از دل چون        ●  باران 2        ● بگذار 1     ●  باغ من       

 ●  بگوید با او      ●  بیت غم  ●  با من تو نگو             ●  باد پا باید رفت              

 

 پ

 

●  پاییز        ●  پرواز          ●  پرواز2          ●  پروانه           

 

●  پروانه ی زندگی         ●  پنجره ۱  ●  پنجره ای رو به عشق     

 

●  پیامبر اعظم        ●  پیمانه           ● پیوند         ● پس کوچه ها   

●  پرگار   ●  پنجره ی دل     ●   پنجره    ● پشت تصویر سیاه زندگی       

 

●  پشت دروازه ی خیال      ● پشت پنجره ی تنهایی      

 

●  پیش تر ها برای دلم قصه می گفتم        ●  پرستوی مهاجر            

 

● پرواز 3         ●  پر پر          

 

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد